Gwarancja satysfakcji
W Nordic Oil mocno wierzymy w działanie CBD i chcemy, aby jak najwięcej osób skorzystało z jego właściwości. I chociaż coraz więcej ludzi zwraca swoją uwagę na CBD, sporo początkujących osób nie jest do końca przekonana czy olej CBD działa i czy im pomoże.
Dlaczego gwarancja satysfakcji?
W Nordic Oil jesteśmy pewni wartości i jakości naszego produktu w 100 procentach. Jeśli jednak produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z naszej gwarancji satysfakcji. Z tą gwarancją możesz zwrócić swój olej CBD w ciągu 30 dni, a my damy Ci możliwość wymiany produktu na inny produkt, w podobnym przedziale cenowym, lub otrzymania pełnej kwoty zwrotu. Gwarancja dotyczy jedynie nowych klientów.
Aby móc skorzystać z gwarancji satysfakcji, należy spełnić następujące wymagania:
- Używać produktu regularnie i prawidłowo przez okres co najmniej 2 tygodni.
- Postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi produktów i/lub wytycznymi naszego działu obsługi klienta.
- Posiadać realistyczne oczekiwania co do produktu, które nie zostały spełnione.
- Spełniać warunki opisane w formularzu satysfakcji.
Jak skorzystać z naszej gwarancji satysfakcji
Jeśli uważasz, że spełniasz wszystkie wymagania i chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, wypełnij ten formularz i wyślij go do nas drogą elektroniczną na adres info@nordicoil.pl.
Kliknij tutaj, aby pobrać formularz.
Po wysłaniu formularza, w ciągu 5 dni roboczych sprawdzimy, czy spełniasz wymagania. Jeśli spełniasz wymagania, wyślemy Ci etykietę zwrotną, która będzie potrzebna do zwrotu produktów. Po otrzymaniu produktu, zwrócimy Ci pieniądze.
WAŻNE: Odeślij produkt dopiero po otrzymaniu etykiety zwrotnej.
O czym należy pamiętać
UWAGA: Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeśli uznamy, że nasze zasady są nadużywane.
Masz pytania?
Jeśli masz pytania na dotyczące gwarancji satysfakcji, skontaktuj się z nami.
Telefon: +48 22 397 89 15
E-mail: info@nordicoil.pl