Gwarancja satysfakcji

W Nordic Oil mocno wierzymy w działanie CBD i chcemy, aby jak najwięcej osób skorzystało z jego właściwości. I chociaż coraz więcej ludzi zwraca swoją uwagę na CBD, sporo początkujących osób nie jest do końca przekonana czy olej CBD działa i czy im pomoże.

Dlaczego gwarancja satysfakcji?

W Nordic Oil jesteśmy pewni wartości i jakości naszego produktu w 100 procentach. Jeśli jednak produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z naszej gwarancji satysfakcji. Z tą gwarancją możesz zwrócić swój olej CBD w ciągu 30 dni, a my damy Ci możliwość wymiany produktu na inny produkt, w podobnym przedziale cenowym, lub otrzymania pełnej kwoty zwrotu. Gwarancja dotyczy jedynie nowych klientów.

Aby móc skorzystać z gwarancji satysfakcji, należy spełnić następujące wymagania:

  • Używać produktu regularnie i prawidłowo przez okres co najmniej 2 tygodni.
  • Postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi produktów i/lub wytycznymi naszego działu obsługi klienta.
  • Posiadać realistyczne oczekiwania co do produktu, które nie zostały spełnione.
  • Spełniać warunki opisane w formularzu satysfakcji.

 

Jak skorzystać z naszej gwarancji satysfakcji

 

 

 

Jeśli uważasz, że spełniasz wszystkie wymagania i chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, wypełnij ten formularz i wyślij go do nas drogą elektroniczną na adres info@nordicoil.pl.

Kliknij tutaj, aby pobrać formularz.

 

Po wysłaniu formularza, w ciągu 5 dni roboczych sprawdzimy, czy spełniasz wymagania. Jeśli spełniasz wymagania, wyślemy Ci etykietę zwrotną, która będzie potrzebna do zwrotu produktów. Po otrzymaniu produktu, zwrócimy Ci pieniądze.

 

 

 

 

WAŻNE: Odeślij produkt dopiero po otrzymaniu etykiety zwrotnej.

 

 

O czym należy pamiętać

UWAGA: Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeśli uznamy, że nasze zasady są nadużywane.

 

 

Masz pytania?

Jeśli masz pytania na dotyczące gwarancji satysfakcji, skontaktuj się z nami.

Telefon: +48 22 397 89 15
E-mail: info@nordicoil.pl