Koszyk
Brak produktów w koszyku

Regulamin sklepu internetowego NORDIC OIL

Odbiór osobisty

Nie ma możliwości odbierania towarów osobiście bezpośrednio w siedzibie firmy pod adresem Nordic Trading Group BV, Passage Molenpoort 28, PB. 1414, 6501 Nijmegen, Holandia.

Ceny

Wszystkie ceny podane na stronie nordicoil.pl zawierają 23% VAT.

Warunki nordicoil.pl

Warunki, gwarancje i praktyki na stronie nordicoil.pl są zgodne z europejskimi przepisami dotyczącymi sprzedaży towarów.

Zamówienie

Po zamówieniu wybranego produktu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i dalszymi informacjami na temat produktu. Otrzymana wiadomość to elektronicznie wygenerowana odpowiedź z systemu, który odnotował Twoje zamówienie. W związku z tym zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia z powodów takich jak: problemy techniczne, błędne zamówienie towaru, przypadkowe wciśnięcie opcji Zamów, itp.

Umowa

Jeśli zamówisz wybrany produkt w sklepie nordicoil.pl, stajesz się naszym klientem. Otrzymasz automatycznie e-mail, w treści którego znajdziesz zamówione produkty, ceny oraz dane dotyczące płatności i dostawy. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane przez firmę Nordic Trading Group. Towar zostanie wysłany wraz z oryginalną fakturą, która jest potwierdzeniem złożonego zamówienia.

Płatność

Nordic Oil akceptuje płatności kartą płatniczą (VISA/MasterCard), za pomocą serwisu Przelewy24 oraz płatności za pobraniem.

Nordic Oil szyfruje wszystkie dane za pomocą protokołu SSL (Secure Socket Layer). Oznacza to, że osoby nieuprawnione nie otrzymają dostępu do Twoich danych.

Dostawa

W zależności od wybranego typu wysyłki, czas oczekiwania to:

W przypadku zamówień powyżej 220 zł nie ponosisz kosztów wysyłki.

Przy zamówieniach poniżej 220 zł opłata za kuriera wynosi 29,99 zł.

Ograniczenia wiekowe

Warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia jest ukończone 18 lat. Tylko osoby pełnoletnie mogą dokonywać zakupu produktów w naszym sklepie.

Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko i wyłącznie w sytuacji, kiedy produkty nie zostały jeszcze wysłane. W tym celu należy się z nami skontaktować: info@nordicoil.pl. W treści maila należy podać numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego.

W przypadku wyboru płatności innej niż karta płatnicza, należy również podać numer konta bankowego (IBAN) oraz dane odbiorcy (imię i nazwisko, adres).

Odstąpienie od umowy kupna

Klient ma prawo odstąpić od umowy kupna zawartej z Nordi Trading Group w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny.

Okres 14 dni, w których możliwe jest odstąpienie od umowy, liczy się od dnia, w którym klient lub osoba trzecia wskazana przez klienta, potwierdziła odebranie przesyłki z zamówionymi produktami.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy kupna, musisz poinformować nas o swojej decyzji za pomocą ważnego oświadczenia (np. list wysłany pocztą lub e-mailem na info@nordicoil.pl). Poniżej przedstawiamy wzór odstąpienia od umowy.


Wzór formularza informacyjnego o odstąpieniu od Umowy przez Klienta

(Jeżeli chcesz odstąpić od Umowy kupna zamówionych towarów, wypełnij ten formularz i odeślij do nas przed upływem 14 dni od daty obioru przesyłki.)

Odbiorca: Nordic Trading Group BV, Sandstraße 3, 80335 München, Niemcy (info@nordicoil.pl)

Niniejszym ja (imię i nazwisko) odwołuję się od zawartej między mną a Nordic Trading Group BV Umowy dotyczącej kupna poniższych towarów:

(nazwa towaru i numer zamówienia)

Zamówiono w dniu ................, otrzymano dnia ................ .

Imię i nazwisko osoby zamawiającej* (płatnika faktury)

Podpis osoby zamawiającej (płatnika faktury)

* Jeśli opłaty za produkty dokonano za pomocą metody innej niż karta płatnicza, prosimy podać również numer konta (IBAN) oraz dane posiadacza konta, na które pieniądze mają zostać zwrócone.


W przypadku odstąpienia od niniejszej Umowy, otrzymasz zwrot wszystkich kosztów poniesionych w związku z realizacją zamówienia, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innej metody dostawy, niż najlepsza standardowa dostawa, którą oferujemy). Zwrot pieniędzy następi w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności następuje tą samą metodą, która wykorzystana była do zakupu produktów, chyba że w efekcie indywidualnych ustaleń z Klientem postanowiono inaczej. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania zwrotu pieniędzy do czasu otrzymania towaru z powrotem. W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta i próby odstąpienia od Umowy zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Klienta częścią lub całością kosztów związanych z wyrządzoną przez Klienta szkodą.

Okres gwarancji

Klient ma prawo reklamować wadliwy produkt, którego wady istniały przed otrzymaniem towaru. Okres gwarancji trwa 2 lata i obejmuje wszystkie wady produkcyjne towarów. Jeżeli otrzymałeś pustą paczkę koniecznie daj nam znać - wyślemy nowy produkt jak najszybciej.

Gwarancja jakości

Jeśli otrzymałeś wadliwy jakościowo produkt, wymienimy go za darmo lub oddamy Ci pieniądze. Prosimy o odesłanie takiego towaru z powrotem do siedziby firmy. Tylko w ten sposób możemy dokładnie zbadać przyczyny wady i wdrożyć procedurę ulepszania naszych produktów*. Koszty wysyłki zwrotnej ponosi nadawca.

*Jeżeli okaże się, że produkt nie jest wadliwy, ale pusty lub zużyty przez kupującego (na przykład brakuje wymiennych wkładów), niestety nie możemy zaoferować zamiennika. W takim przypadku możemy na żądanie bezpłatnie wysłać produkt z powrotem do Klienta.

Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta pod: info@nordicoil.pl.